Etiquetas

lunes, 16 de diciembre de 2013

La publicitat

Poema de Joan Margarit, poeta, arquitecte i catedràtic nescut el 1938 a Lleida. 



Estic dormint amb tu i sento passar els trens.
Em travessen el front els llums de finestrelles
estripant el vellut blau fosc d'aquesta nit.
L'estona de silenci em deixa un llum vermell,
la nota a un pentagrama de cables i de vies
obscures i lluents. Estic dormint amb tu
i els sento com s'allunyen amb el soroll més trist.
Potser m'he equivocat no pujant en un d'ells.
Potser l'últim encert és -abraçat a tu-
deixar que tots els trens se'n vagin en la nit.


Missatges subliminals, missatge o senyal dissenyada per passar per de baix dels límits normals de percepció. La publicitat els utilitza molt sovint, ja que juguen amb els valors i les emocions de les persones, concretament amb la família. Hem de ser lliures i autònoms en la presa de decisions.

Un exemple d'anunci seria l'anunci de la marca Seat

No hay comentarios:

Publicar un comentario